OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Březen 24 20:45:12 CET 2005

On Thu, 24 Mar 2005, Milan Keršláger wrote:
> Prosim, nehledejte tam, kde nic neni.
Nehledam.
> Proste kdyz si neumite neco precist, hledejte nejdriv chybu u sebe. To
> plati jednak pro zdokonaleni importu do OO a jednak pro to, ze byste mel
> byt (jako profik) schopen si zajistit, abyste to precetl.
Dobra, ja si to sice prectu, ale v pripade treba zpravy to muze mit
v neporadku usporadani na strance, nebo posunute grafy.
K vytisteni nebo na prezentaci to pak uz neni.
> A jak jsem rikal - plati to i obracene. Tj. pokud tady nekdo slinta o
> tom, ze bych mel pozadovat (jako ucitel) jen MS format, tak to
> nepochopil. Jako ucitel (pripadne jako dodavetl sveho zakaznika) si
> prece umim poradit, ne?
V tom jsme zajedno, ale nekdy je pro obe strany levnejsi vyjit si vstric.
;-)

                             Karel Dudasek