OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Březen 24 23:34:43 CET 2005

Petr Dusek napsal(a):

>    Rozdelme to na dve casti: pokud budu jakozto profesional zadat od
> sveho zakaznika, aby se mi prizpusobil, budu mit problem. A pokud to
> bude chtit nekdo ode me jako zakaznika, mozna se mu stane, ze odejdu jinam.

>    Jako ucitel ale budu po svych studentech presny format vyzadovat
> klidne. Budu je tim ucit, ze maji respektovat urcitou skupinu formatu,
> ktere se pouzivaji ke komunikaci.

Ano ale těžko mě můžete nutit abych si pro nějakou práci pořizoval PC +
k tomu windows + excel, word a další programy za těžké prachy.

Samozřejmě pokud mě tyto programy dáte tak vám to v nich klidně napíšu.

Tím narážím na to že hromada těchto programů je ukradená a důvod že jsou
pro našince strašně drahé.

Tím nechci říci že jsem nikdy nic neukradl (myslím software) ale snažím
se to nedělat a proto jsem si pořídil linux :-) používám OO atd...

Jinak u ZX-Spektra jsem měl hromadu ukradených her ze zahraničí (to se
netrestalo byly to kapitalisti :-) a české věci jsem si kupoval i na to
ZX-Spektrum třeba textový editor za ten jsem dal i s fonty tehdá kolem
400,--Kč :-) a ty byly tehdy peníze umělo to psát najednou s čtyřmy
fonty a těch pontů jsem měl asi 20 :-)

Win95 OSR mám legálně a i hry se poslední dobou dají koupit za rozumný
peníz pokud nechcete novinky.
(Nedávno jsem si koupil za 999,-Kč hru :-( )

A další problém je v tom že ty produkty M$ nejsou kompatibilní ani samy
se sebou, něco napíšete ve verzi x.y a v novějším programu to neotevřete.

>    Ale to je omyl. Jiste takovi lide jsou, ale to jsou vsude. Nemyslim,
> ze mezi Linuxaky je jich nejak vyrazne vice nez jinde.

>    Jako dodavatel zakaznika ano. Jako ucitel musim vest studenty k
> vlastni zodpovednosti.
>    Osobne se snazim precist vse, co mi kdo posila, a sam rozesilam bud
> podle jejich prani nebo vetsinou v PDF...
>
>    Navic, pokud reknu studentum, ze mi maji zapoctovou praci poslat v
> LaTeXu (protoze se ho maji naucit) a oni mi ho - v souladu s vasim
> nazorem - poslou ve Wordu, neporkazali, ze zvladli, co zvladnout meli.

Ano ať to píší v tom co jim nařídil učitel, ale neměly by ty programy krást.

|    ICQ    179223500                    |