IMAP , Outlook - dlouha odezva

Petr Špatka spatkalnx na luzanky.cz
Pátek Březen 25 09:35:46 CET 2005

>V techto pripadech vetsinou staci povolit port 113/tcp ve Win XP firewallu.

Drobné, snad správné, upřesnění - imap server si, pokud je tak nastaven,
může vyžádat od klienta informaci protokolem auth (port 113, služba
ident). Pokud je klient nastaven tak, že na pokusy o připojení na
neposkytovanou službu mlčí, tak musí vypršet nějaký timeout pro tcp
spojení. Podle mě je docela přijatelné řešení vypnout na serveru žádost
o "auth". Pak nehrozí, že to nebude fungovat s blbě nastaveným klientem
a o moc informací o klientech podle mě nepřijdete.

Petr Špatka