IMAP , Outlook - dlouha odezva

temporary temporary na jannovak.cz
Sobota Březen 26 19:13:38 CET 2005

Martin Simek wrote:
> Dobry den,
>
> zacinam mit problemy na nekolika pocitacich s doubou odezvy od
> postovniho serveru pri praci v Outlook Express nebo Microsoft Outlook na
> stejnem PC. Na serveru mam instalovany RH9 + IMAP. Problem je v tom ze
> uzivatel vytvori zpravu a hce ji odeslat kde vlastni odesilani trva
> nekolik minut a stejne tak i prijem zprav.
> V mailogu vidim standardni zaznamy imapd demona.
> Zkusil jsem na stejnem PC instalovat Thunderbird a pochopitelne vse
> funguje rychle jak ma.
> Nesetkal jste se nekdo se stejnym problemem ?

> [...]
S IMAP protokolem ma MS Outlook dost velke problmy, doporucuju taky
vypnout klientskej antivir a ve vlastnostech ustu nastavit timeout na 10
minut (http://itinfo.mit.edu/answer.php?id=7014). Kazdopadne ty problemy
budou porad.. treba kdyz uzivatele budou mit ve svem inboxu 3 GB mailu
na jedne hromade.. pak je prace opravdu pomala a casto to pada.

Podle (nejen) me zkusenosti je MS Outlook pro IMAP absolutne nevhodny viz:
http://www.ideaspace.net/users/wkearney/archives/entries/000611.html

Existuje Oracle IMAP connector a s nim to slape absolutne bez problemu..
neni ovsem free.

Doporucuju zmenu e-mail klienta.. zjistil jsem ze vetsina nasich
uzivatelu se zmene klieta zas tak moc nebranila... dulezita je pro ne
funkcnost.

--
temporary

ICQ  :: 131713994
mail :: temporary (at) jannovak (dot) cz

   .''`.
  : :'  :
  `. `'`
    `-