DB program/nastroje pro ARCHIV

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Březen 25 11:52:03 CET 2005

Dne 24.03.2005 v 21:35 +0100, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Az objevite, ze zope vas nijak nesvazuje (pouze hloubkou vasi neznalosti),
> rychle si na nej zvyknete. U nas v praci mi dokonce davaji pres zope sosat
> data z SQL, pricemz vysledek chteji do excelu (ci accessu, ale davam jim

Nevim jak puvodni tazatel, ale ja jsem to chtel na desktop na svuj
domaci pocitac (CPU 200MHz) a obavam se, ze zope je v tomto pripade
trochu svazujici :-( svou pomalosti. Idealni mi prisla nejaka
CLI aplikace jako je napr doodle, jenze stale to neni ono...

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...