OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Sobota Březen 26 10:04:12 CET 2005

Petr Vileta pise:
> Nechci rozpoutavat flame ani chytracit. Ale znam pripady, kdy otec rodiny
> podnika, ma 1 PC a jeho syn, zak stredni nebo vysoke skoly, na tom PC dela
> take, protoze proste jine nemaji. A rozlisujte potom v praxi, tohle je
> firemni program a tohle skolni.

  Ale velice jednoduse, syn muze pouzivat firemni, ale otec nemuze
  pouzivat skolni, jinak to je jenom zlodej.

  Potreba je osvety, pokud vysvetlite lidem, ze bud budou krast nebo
  muzou pouzit jiny SW, nebudou M$ sw vyuzivat. Zrovna minuly tyden
  jsem malemu zivnostnikovi vypalil OO.org a dal mu zaroven cenu
  na M$ Office 2000. O koupi uz neuvazuje a pracuje v OO.org.
  Wiry ma koupeny a jediny problem ktery ma, je jeho sw pro DOS a W95
  ktery se pod WXP pusti s problemy.

  Delam vse tak (pokud nejde o rodinu) ze jim dam obe varianty
  a necham je rozhodnout. Zatim mam velkou uspesnost v nasazeni
  OpenSource a free SW.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec