OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Březen 26 18:51:02 CET 2005

Petr Lascak wrote:
>   Delam vse tak (pokud nejde o rodinu) ze jim dam obe varianty
>   a necham je rozhodnout. Zatim mam velkou uspesnost v nasazeni
>   OpenSource a free SW.
Ja se to snazim delat take tak, ale zrovna nedavno ...
Instaloval jsem v jedno-muzne s.r.o. OO. Pan si to vyzkousel a pravil, ze mu
to staci. Jenze jeho zakaznici mu posilaji objednavky a zadani zakazek
zasadne psane ve Wordu2000 a to samozrejme neotevrel. Cely nestastny volal,
co s tim ma delat. Tak jsem mu poradil, at pozada zakazniky, aby mu to
poslali sice z Wordu, ale ulozene jako RTF. Z 50 zakazniku mu to tak poslali
2 a ostatni mu napsali, ze pokud neni schopen cist jejich dokumenty, najdou
si jineho dodavatele. Zkousel jsem instalovat Office602, ale ta to taky
neotevre. Jsou v tom nejaka makra, ktera tam byt musi, dokument je castecne
zamceny heslem atd. Nezobrazi to spravne ani M$ Wordview.
Takze ten clovek si nakonec od znameho pujcil Office2000 a nainstaloval je
(=ukradl). 7000 Kc za original SmallOffice proste nema.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz