802.11g karta s WPA

arpanet arpanet na post.cz
Sobota Březen 26 19:38:00 CET 2005

On Sat, 26 Mar 2005 18:17:37 +0100 (CET)
Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk> wrote:

> No takze som asi nasiel to najlepsie riesenie.
>
> http://sourceforge.net/projects/ndiswrapper/
>
> A v podstate si mozem vyberat karty od vymyslu sveta :-)

ndiswrapper provozuji z donuceni a celkem v poho  ....,
ale je to trosku jako jezdit na drevoplyn ....
tedy jestli jeste dneska nekdo vi co to je -)))

... komplikace nejsou velke ... snad jen ze
pri upgradu na jiny ditribucni kernel
musite rukama nakompilovat novy ndiswrapper...
a dlouha doba pri nez moje BCM94306 zareaguje
kdyz po ni neco chci ... ale protoze se chova stejne
i pod win tak to bude asi nectnost ovladace -))) ...

...  ale stejne .. pokud si zelezo vybirare proc
se nevyhnout cizim binarnim modulum ? ...

... navic mam dojem ze ne vsechny karty pro ktere
je ndis driver funguji pod ndiswrapperem .... takze
se radeji napred podivejte ... -)))

toz tak ...