OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Neděle Březen 27 05:39:12 CEST 2005

Jan Houstek wrote:

> Co to proboha bylo za urad, ze si dovoli misto dat v nejakem
> standardizovanem formatu posilat binarni kod?
>
> -- Honza Houstek

    Tuhle lumparnu dela napriklad NBU s bezpecnostnima proverkama - je
to aplikace napsana pravdepodobne ve Visual FoxPro. A aby bylo veselej,
tak to musis vyplnit, a pak dvakrat vytisknout.
    Muj komentar k tomu se nesl ve smyslu, ze pravdepodobne vychazeji z
toho, ze kdo to odevzda, bezpecnostni proverku proste dostat nemuze,
protoze to, ze to nekdo pusti, svedci o priserne lehkomyslnosti...

  PD.