Problem s DVD-Video

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Neděle Březen 27 20:14:58 CEST 2005

Zdravim.

Koupil jsem si DVD-Video (AC/DC, Family Jewels) a zkousel ho prehrat
(DVD mechanika Panasonic/Matsushita UJ-811B). Zatim jsem zkosel 3 DVD
video, z nichz 2 mela protikopirovaci ochranu (CSS) a bez problemu byli
jak MPlayer, Xine i Ogle.

U tohohle mi ale Xine hlasi:
--CITACE--
Zdroj dat nelze přečíst.
Možná nemáte dostatek oprávnění nebo zdroj neobsahuje data (např.: disk
není v mechanice)
(Encrypted or faulty DVD)
--KONEC CITACE--

A MPlayer ani Ogle ho neprehraji. Zkousel jsem to ve Windows XP a WinDVD
i Windows Media Playeru na stejnem pocitaci to funguje.

DVD jsem kupoval v Cechach a neni na nem nikde napsane, ze by bylo
urceno jen pro konkretni region nebo pouzivalo nejakou special ochranu.
Verze:
kernel: 2.6.9-1.6_FC2
xine: 0.99.3
mplayer: 1.0pre5