Problem s DVD-Video

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Březen 27 22:58:05 CEST 2005

Zdenek Zikan napsal(a):
> Zdravim.
>
> Koupil jsem si DVD-Video (AC/DC, Family Jewels) a zkousel ho prehrat
> (DVD mechanika Panasonic/Matsushita UJ-811B). Zatim jsem zkosel 3 DVD
> video, z nichz 2 mela protikopirovaci ochranu (CSS) a bez problemu byli
> jak MPlayer, Xine i Ogle.
>
> U tohohle mi ale Xine hlasi:
> --CITACE--
> Zdroj dat nelze přečíst.
> Možná nemáte dostatek oprávnění nebo zdroj neobsahuje data (např.: disk
> není v mechanice)
> (Encrypted or faulty DVD)
> --KONEC CITACE--

A je to skutečně DVD-Video ??? Není to nějakej paskvil tak jako kdysi
byl u nějakých audio CD které byly jako audio - v normální věži hrály
ovšem v PC pouze pod Windows byla tam druha datová stopa kde byl exe
soubor co to rozkódoval a pomocí mediaplayeru to pak hrálo.

Ve skutečnosti to bylo datové CD s hudební stopou.

Jinak když to DVD připojíte (mount) vidíte soubory ?

|    ICQ    179223500                    |