Problem s DVD-Video

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Březen 28 13:32:06 CEST 2005

> A je to skutečně DVD-Video ??? Není to nějakej paskvil tak jako kdysi
> byl u nějakých audio CD které byly jako audio - v normální věži hrály
> ovšem v PC pouze pod Windows byla tam druha datová stopa kde byl exe
> soubor co to rozkódoval a pomocí mediaplayeru to pak hrálo.
>
> Ve skutečnosti to bylo datové CD s hudební stopou.
>
> Jinak když to DVD připojíte (mount) vidíte soubory ?

Vidim.

Ale uz to nereste, pomohl reboot.
(?? To mi pripomina jeden OS, jehoz jmeno se nerika, kde se tak da
vyresit spousta problemu :-/ ??)

On se mi tu napr. MPlayer obcas chova i tak divne, nekdy spadne pri -vo
xv nebo -vo sdl. -vo x11 je OK. Po rebootu nebo otevreni s -vo x11 a pak
zpatky -vo xv je to uz vetsinou OK. Taky me obcas segfaulti u nekterych
souboru a pri druhem, tretim pokusu je to OK (ze by se choval
nedeterministicky?).

Zdenek Zikan