yum centos upgrade - !!! POZOR !!!

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Březen 29 19:08:16 CEST 2005

Milan Keršláger napsal(a):

> NEJDE TO !!!!
>
> Protoze se v urcitem okamziku smaze /dev a udev demon vam nepobezi.
> Takze vam upgrade spadne a system bude nepouzitelny.

A to je takový problém přeinstalovat tedy ještě balíček udev ručně ?

Jinak kdo smaže ty soubory v /dev/... když se ten balíček nespustí ?
Já když jsem v FC přecházel na udev tak mě tam ty soubory zůstaly,
samozřejmě po spuštění udev byly nedosažitelné neboť se přepsaly démonem
z udev.

> Musite pouzit instalator a zvolit aktualizaci.

PS. Všechno jde když se chce :-)

|    ICQ    179223500                    |