yum centos upgrade - !!! POZOR !!!

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 29 19:56:14 CEST 2005

On Tue, Mar 29, 2005 at 07:08:16PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> A to je takový problém přeinstalovat tedy ještě balíček udev ručně ?
>
> Jinak kdo smaže ty soubory v /dev/... když se ten balíček nespustí ?
> Já když jsem v FC přecházel na udev tak mě tam ty soubory zůstaly,
> samozřejmě po spuštění udev byly nedosažitelné neboť se přepsaly démonem
> z udev.

https://www.redhat.com/archives/taroon-list/2005-February/msg00278.html

Balicek udev dela obsolete na balicek dev. Pokud je update delan z live
systemu, nelze udev spustit, protoze to jadro nepodporuje.

U yumu to znamena, ze pri zaverecnem mazani obsolete baliku to zrejme
klekne, protoze zmizi jak konzole, tak dalsi specialni soubory. Tim
padem se to v lepsim pripade nedodela.

> PS. Všechno jde když se chce :-)

...jak je videt na instalatoru.

Nicmene uz kvuli SELinuxu i udev bude urcite lepsi udelat cerstvou
instalaci (pokud tomu nerozumite tak, abyste si pripadne nedodelky sami
nasli a opravili).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz