Kompilace glibc

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Březen 30 10:08:04 CEST 2005

Dobry den,

    predne bych rad uzpozornil, ze jsem nejsem zrovna kovany v tom, na
co se chci zeptat, tak me prosim nekamenujte a neposilejte do haje.
Diky. ;-)

    Protoze mame na serveru Debian (woody) a chtel jsem zkusit NFSv4,
tak jsem jen tak pro vyzkouseni zkusil zkompilovat glibc-2.3.4. No a
tady nastal problem. Jednak se mi ten build nepodaril zkonfigurovat s
NPTL, protoze mi to psalo, ze potrebuji kompilator podporujici
"__thread" no, tak to jsem take hledal, ale nenasel jsem v moznostech
konfigurace gcc-3.4.3, ktery jsem k tomuto ucelu kompiloval. Zkompiloval
jsem kvuli tomu take novy autoconf, automake, libtool, gettext, ale
proste se mi nepodarilo tu glibc s NPTL zkonfigurovat. S linuxthreads to
proslo, ale zase se mi nepodarilo zkompilovat build se static nss, to
jsem pomoci googlu nekde nasel, ale zadne reseni. glibc jsem nakonec
zkompilovat, ale jedna se mi o vyreseni vyse uvedeneho.

    Mohl byste mi s tim nekdo pomoc? Jde mi o to, ze jsem k tomu moc
nenasel a rad bych to proste zkusil.

    Jedna otazka navic je, zda by bylo vhodne vubec mozne pouzit jinou
glibc knihovnu do stavajiciho systemu. Neberte to prosim tak, ze na
produkcni server bych to tak chtel udelat, ale chtel jsem to zkusit na
vyvojovem.

    Dekuji za kazdy "hint".

--ogee