Kompilace glibc

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 30 10:53:26 CEST 2005

On Wed, Mar 30, 2005 at 10:08:04AM +0200, Jaroslav Prodelal wrote:

>    Jedna otazka navic je, zda by bylo vhodne vubec mozne pouzit jinou
> glibc knihovnu do stavajiciho systemu. Neberte to prosim tak, ze na
> produkcni server bych to tak chtel udelat, ale chtel jsem to zkusit na
> vyvojovem.

Kdyz to delate na vyvojovem, pouzijte vyvojove prostredi, tj. testing
nebo ustable. Nebo pouzijte distribuci, kde to funguje jaksi "od
prirody". Usetrite si vyse zminene problemy, ktere museli vyresit
vyvojari pred vami.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz