OT: Distribuce na server - doplneni

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Březen 30 11:23:45 CEST 2005

-----Original Message-----
From: Peter Surda [mailto:shurdeek na routehat.org]
Sent: Wednesday, March 30, 2005 11:12 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: OT: Distribuce na server - doplneni

On Wed, Mar 30, 2005 at 11:07:48AM +0200, Jaroslav Prodelal wrote:
> Server by mel slouzit primarne jako dedikovany WWW server. Zadny
webhosting.

> Sluzby jako httpd, PostgreSQL, Tomcat, SMTP.
V takom pripade suhlasim s panom Kerslagerom, az na 2 dodatky:
- mne sa na podobne situacie osvedcil Trustix
- za istych okolnosti dava zmysel platena distribucia (napr. RHES/RHAS).

Souhlas s Trustixem, mozna zkusit Tinysofa, kam utekla cast vyvojaru
Trustixu, kdyz se tehdy Trustix rozhodl, ze verze 3.0 uz bude placena. (Oni
si to teda rozmysleli, ale nevim, jak to bylo s navratem vyvojaru)
Splnuje vse, co potrebujete a pouziva apt, takze heaven on earth? ;-)

TNX