OT: Distribuce na server - doplneni

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Březen 30 14:53:04 CEST 2005

On Wed, Mar 30, 2005 at 11:23:45AM +0200, Kovar Jan wrote:
> Souhlas s Trustixem, mozna zkusit Tinysofa, kam utekla cast vyvojaru
> Trustixu, kdyz se tehdy Trustix rozhodl, ze verze 3.0 uz bude placena. (Oni
> si to teda rozmysleli, ale nevim, jak to bylo s navratem vyvojaru)
> Splnuje vse, co potrebujete a pouziva apt, takze heaven on earth? ;-)
Mne bol tinysofa tiez odporucany ked som rozmyslal ako s platenym Trustixom,
ale doteraz som mal dojem, ze na tinysofa skoro vsetko robi len jeden clovek?

> TNX
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!