OT: Distribuce na server - doplneni

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Březen 30 16:08:19 CEST 2005

> Uvidi to, co jsem napsal nezavisle na tom, co si prejete, aby videl.
>
> Jestli vyjde Trustix 3 a bude zalozeny na RHEL4, pak bude samozrejme
> jina situace.
>
> Krome toho - Trustix _skutecne_ nema s bezpecnosti spolecne
> ani ponozky
> a to ani v pripade ze se do krve budete bit za opak. Proste je to klon
> RHL9, je v nem posledni vanilla jadro a dalsi veci, ktere vyvraceji
> slovo "stabilni" atd.
>
> Tak je proste nepouzivejte (ty terminy).

Jdete do haje. Ja nenapsal o stabilite ani slovo. Clovek napise, ze ma s
necim dobre zkusenosti, ze to ma vse, co bylo zadano a hup vyskoci Kerslager
a zacne delat bububu. (Jestli ma nekdo cas, muzete mrknout do archivu.
Kdykoliv se v threadu objevi slovo trustix, objevi se i pan Kerslager se
svymi RHEL klony) Muj tip byl pouzit Tinisofa misto Trustixu bez ohledu na
to, ze i s nim mam dobre zkusenosti. Proste si myslim, ze ne kazdy potrebuje
takove hovado velke jako je RHEL.

Apropos:
root na test1 ~# rpm -qa | grep kernel
kernel-firewall-2.4.28-5tr

Coz je zcela jiste posledni Vanilla jadro, na ktere nikdo nehrabl. Zacinam
strachy chodit na WC, kdy mi nekdo hackne me firewally.

TNX