OT: Distribuce na server - doplneni

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 30 19:22:18 CEST 2005

On Wed, Mar 30, 2005 at 04:08:19PM +0200, Kovar Jan wrote:

> Jdete do haje. Ja nenapsal o stabilite ani slovo. Clovek napise, ze ma s
> necim dobre zkusenosti, ze to ma vse, co bylo zadano a hup vyskoci Kerslager
> a zacne delat bububu. (Jestli ma nekdo cas, muzete mrknout do archivu.
> Kdykoliv se v threadu objevi slovo trustix, objevi se i pan Kerslager se
> svymi RHEL klony) Muj tip byl pouzit Tinisofa misto Trustixu bez ohledu na
> to, ze i s nim mam dobre zkusenosti. Proste si myslim, ze ne kazdy potrebuje
> takove hovado velke jako je RHEL.

Hovado jako znamena mit distribuci (komponenty) aktualni? V cem je to
jako hovado? To jako ze to bzuci, seda na kravy, kravince a prenasi to
nejruznesi nemoce?

Mejte - prosim - alespon 1 rozumny argument misto sveho "vyskakovani"
(viz archiv).

> Apropos:
> root na test1 ~# rpm -qa | grep kernel
> kernel-firewall-2.4.28-5tr

Mate dost zpozdeni - aktualni jadro z updatu je kernel-2.4.29-4tr, cili
byste mel spise mlcet a zpytovat sve svedomi, protoze ani nazev Trustix
Vas nezachrani.

Chybi vam tudiz IGMP (CAN-2004-1137), CMSG (CAN-2004-1016),
2.4-do-brk-locked.patch, CAN-2005-0001, CAN-2005-0003 a CAN-2005-0384.

> Coz je zcela jiste posledni Vanilla jadro, na ktere nikdo nehrabl. Zacinam
> strachy chodit na WC, kdy mi nekdo hackne me firewally.

Motate dohromady jabka a hrusky.

Pokud ma byt Trustix stabilni, neni mozne do nej davat posledni verze
cehokoliv, je potreba backportovat fixy. Pokud to nedelate, mate model
Fedory (tj. latest and greatest).

Nechtel bych byt tim, komu radite a o koho se starate. A krome toho se
ten dotycny na Trustix neptal - uvedl 3 distribuce, mezi kterymi se chce
rozhodout. Takze kdo komu co cpe je vazne otazka.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz