OT: Distribuce na server - doplneni

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Březen 31 08:59:36 CEST 2005

> Pokud ma byt Trustix stabilni, neni mozne do nej davat posledni verze
> cehokoliv, je potreba backportovat fixy. Pokud to nedelate, mate model
> Fedory (tj. latest and greatest).

Tak to jsou asi vsichni uzivatele Trustixu magori a masochisti, kdyz
pouzivaji tak nestabilni distribuci. A nebo se vase teoreticke zavery proste
v praxi nenaplnuji.

> Nechtel bych byt tim, komu radite a o koho se starate. A krome toho se
> ten dotycny na Trustix neptal - uvedl 3 distribuce, mezi
> kterymi se chce
> rozhodout. Takze kdo komu co cpe je vazne otazka.

Vy. Ja jsem navrhoval tinysofa, protoze to splnovalo vsechno co chtel,
vcetne apt. A myslim, ze neni nic spatneho na tom, upozornit, ze existuje
jeste neco jineho, aniz bych nekomu cpal, ze je to to prave. Reagoval jsem
az na vas obvykly vystup proti Trustixu. Zajimave je, ze si pamatuju vasi
zurivou obhajobu jedne RH verze, kdy presli na unicode + nejake nove verze
sw. Tehdy jste je obhajoval jako siritele pokroku. Kdyz to udela nekdo jiny,
tak je nestabilni. Mno jo. Co se da delat. Ja na rozdil od vas nikoho
neodrazuju od RHEL. Sam pouzivam CentOS. Ale ne tam, kde je vhodnejsi neco
jineho. Ale nechapu proc nekdo tak vyskakuje. A kdyz uz si hrajete na znalce
Trustixu, tak byste mohl vedet, ze existuje stale podporovana verze 2.1,
ktera  neni nacpana aktualnima verzema sw. A kernel-2.4.29-4tr je aktualni
kernel verze 2.2 nikoliv 2.1. Tam je to kernel-2.4.29-1tr.

TNX