OT: Distribuce na server - doplneni

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 31 09:57:47 CEST 2005

On Thu, Mar 31, 2005 at 08:59:36AM +0200, Kovar Jan wrote:

> Tak to jsou asi vsichni uzivatele Trustixu magori a masochisti, kdyz
> pouzivaji tak nestabilni distribuci. A nebo se vase teoreticke zavery proste
> v praxi nenaplnuji.

Mám to štěstí, že jsem jeden Trustix na starost měl. Několik problémů se
vyskytlo a řešilo se to jako oprava vydané opravy. Lze to snadno
dohledat v changelogu balíčků. Letmým pohledem je snadné zjistit, že
jsou v patchování dost často opravdu _hodně_ odvážní (na rozdíl od toho,
co se zde prezentuje).

Poslední vanilla plus pár záplat je také fakt (a vztahuje se i na starší
verze).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz