EDGE cez BT a Motorola V547

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Čtvrtek Březen 31 14:35:00 CEST 2005

> Spojenie v podstate vuobec nepadne, zostavam stale pripojeny - ale neprejde ani
> bit.
> Zistil som, ze to zavisi od intenzity prenosu dat. Niekedy vydrzim niekolko
> minut a niekedy do minuty. Pokial mam vela malych requestov s vytazenim linky
> do 12kB/s tak to ide. Akonahle zacnem stahovat vaecsi subor a prenosova
> rychlost stupne na ~20kB tak sa odrazu spojenie sekne. Stale som pripojeny ale
> neprejde fakt nic. Nepomuoze nic len

To je vseobecny problemn GPRS a EDGE - robilo mi to vzdy, aj ked som bol pripojeny cez :
1) IrDA -> Nokia 6230
2) Bluetooth -> Nokia 6230
3) PCMCIA -> SE GC-85

Asi je to dane skor vlastnostami siete, aj ked aj mna by to zaujimalo preco to robi...

PS: Cez PCMCIA sa mi "zastavuje" spojenie ovela menej, ale stale sa to deje.

--
Frantisek Augusztin