EDGE cez BT a Motorola V547

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Čtvrtek Březen 31 14:48:56 CEST 2005

> ja dufam, ze nie. pretoze pokial idem cez SiemensME45 (ci uz irda, alebo kabel)
> a klasicke GPRS (nie EGPRS), tak vsetko funguje uz vyse roka tak ako ma
> fungovat. podla mna je zrada niekde inde.
> ja to proste MUSIM vyriesit, inak ma asi porazi (novy pausal, novy telefon, novy
> sw a hw atd.)  :)))
> ale vdaka za odpoved. nepotesila ma :)))

Este by som podotkol, ze u pri spojeni cez IrDA/Bluetooth mi nezavisle od OS sa mi takto
zastavovalo spojenie casto a uplne (mozno za to mohla Nokia 6230 - mal som este jednu z prvych).
Niekedy pomohlo premiestnit telefon o 10-20cm dalej, niekedy som bol ale nuteny prerusit spojenie
a vytacat znova.

Pri PCMCIA karte sa mi spojenie zastavi asi 1-2x z 10 pripojeni, pricom pri vacsej casti sa modem
po urcitom case (do 1 min.) zotavi a pokracuje dalej, ale niekedy sa uz nepodari pretlacit ani
bit a vtedy musim bohuzial ukoncovat a obnovovat spojenie.

Inac ked sme uz pri tom, moze mi niekto vysvetlit, preco sa sprava GC-85 rozne podla toho, ci bol pri
starte v PCMCIA slote alebo nie ? Ked je totiz pri starte v slote, tak musim restartovat pcmcia sluzbu
cez /etc/init.d/pcmcia. Kartu mi pri boote najde (port /dev/ttyS3), ale tento port je nepouzitelny
(vyhadzuje IO error, ak sa ho pokusim pouzit). Po restart pcmcia samozrejme ide port bez problemov.

--
Frantisek Augusztin