EDGE cez BT a Motorola V547

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Březen 31 16:01:52 CEST 2005

Frantisek Augusztin wrote:

<CUT />

> Inac ked sme uz pri tom, moze mi niekto vysvetlit, preco sa sprava GC-85 rozne podla toho, ci bol pri
> starte v PCMCIA slote alebo nie ? Ked je totiz pri starte v slote, tak musim restartovat pcmcia sluzbu
> cez /etc/init.d/pcmcia. Kartu mi pri boote najde (port /dev/ttyS3), ale tento port je nepouzitelny
> (vyhadzuje IO error, ak sa ho pokusim pouzit). Po restart pcmcia samozrejme ide port bez problemov.
>
> --
> Frantisek Augusztin

	Sice vubec netusim, o cem mluvite (nemam zkusenosti :-), ale ..
	Nebude problem v poradi inicializaci/_zavadeni_modulu_ ? Nejprve se
nainicializuje karta => vznikne port (/dev/ttyS3), pak se
preinicializuji vsechny (_seriove_) porty (vcetne /dev/ttyS3) => karta
se zblazni a pomuze az reinicializace karty.

	Ale TO je jen napad a netusim jak 100ho ven.

	Ales