VMware a Linux

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Březen 31 15:49:06 CEST 2005

	Asi si budete myslet, ze jsem se uz (konecne :-) zblaznil, ale ..

	Snazim se vyvijet WEBove _aplikace_. Server je linuxovy (Apache, LDAP,
....). Nejak se ale nemuzu naucit QUANTA (dosud jsem pouzival HTMLkit
:-), ... proste jsem na tech zatracenych (a zatracovanych :-) woknech
prilis zavisly.
	Zacal jsem tedy uvazovat, ze na svuj notas (kde mam jak FC3, tak
WinXPpro) pod TO nasadim VMware. Na jednom virt. pocitadle spustim FC3,
na druhem WhoKnows, z Linuxu si primontuju (RearOnly :-) disk z woken,
psat budu na woknech a linuxovy Apache pojede stranky z woknoveho disku.
Jenze jsem ziskal obavu, zda linux bude cist zmeny na ReadOnly disku.

	Pojede TO ? Jak moc TO bude narocne na zelezo (mam PentiumM 1.7, 512 MB
RAM, 30 GB HDD) ?

	O CygWin jsem sice uvazoval taky, ale tam mam obavy z kompatibility
(hlavne LDAP schemata :-).

	Mate nekdo neco takoveho rozchozeneho ? At zase nevynalizam hrebik (do
rakve :-).

	Ales