VMware a Linux

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 31 16:33:44 CEST 2005

Chlopcik Ales wrote:
> 	DDV
>
> 	Asi si budete myslet, ze jsem se uz (konecne :-) zblaznil, ale ..
>
> 	Snazim se vyvijet WEBove _aplikace_. Server je linuxovy (Apache, LDAP,
> ....). Nejak se ale nemuzu naucit QUANTA (dosud jsem pouzival HTMLkit
> :-), ... proste jsem na tech zatracenych (a zatracovanych :-) woknech
> prilis zavisly.
> 	Zacal jsem tedy uvazovat, ze na svuj notas (kde mam jak FC3, tak
> WinXPpro) pod TO nasadim VMware. Na jednom virt. pocitadle spustim FC3,
> na druhem WhoKnows, z Linuxu si primontuju (RearOnly :-) disk z woken,
> [...]

Mno, mozna by to chtelo vic pameti. Rozmysli si kolik pameti kteremu
systemu pridelis, secti, podtrhni a srovnej s 512M :)
Ale jinak by to mohlo byt pouzitelne, zkousel jsem pod vmware w98, xp a
i Linux a slo to :) [2G, 512M]. Ale nezkousel jsem to poustet zaraz, jen
dve w98.

Ty vm-disky si muzes pripojit jako sitove pres smbmount a vice versa a
mohlo by to byt normalne chodive... i kdyz ne litave.