Jak mit porad aktualni systém?

Michal michaels na centrum.cz
Čtvrtek Březen 31 15:58:12 CEST 2005

Ahoj,

Mám starý server RH9 a chtěl jsem tam dát nejnovější Python, ale
samoyřejmě jsem narazil na problémy s verzemi ostatních programů v
závislosti. A tak uvažuji o aktualizaci - nebo spíše nutné
reinstalaci?

Jsem tak středně pokročilý, nainstalovat, překompilovat cokoliv umím,
ale pořád si nějak neumím představit, jak udržet sysém aktuální bez
toho aniž bych jej celý reinstaloval.

Můžete mi prozradit ono tajemství? Nebo je to jen o apt? Třeba mě vrtá
v hlavě, jak se aktualizuje takové gcc aniž by se zbořil systém?

Nebo je to také o výběru distribuce? Teď se tu probírá CentOs, či
Trustix, Tinysofa ... ty se dají nějak postupně aktualizovat pomocí
APT?

Díky

--
Michal TALMAN