Jak mit porad aktualni systém?

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Březen 31 16:52:29 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005, Michal wrote:

> Můžete mi prozradit ono tajemství? Nebo je to jen o apt? Třeba mě vrtá
> v hlavě, jak se aktualizuje takové gcc aniž by se zbořil systém?
>
> Nebo je to také o výběru distribuce? Teď se tu probírá CentOs, či
> Trustix, Tinysofa ... ty se dají nějak postupně aktualizovat pomocí
> APT?

Na prubezne aktualizovani vseho neustale dokola je asi nejlepsi gentoo
(radove dny) No, relativne neustale dokola pak to jde asi s Fedorou
(radove pul roku), ale tam upgradujete celek, nikoliv postupne. Nicmene ja
rikam, ze neni nad cistou instalaci na zelene louce. Teda v pripade, ze
system nezije ze dne naden, ale meni se tak jednou za dva roky...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...