VMware a Linux

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Březen 31 16:46:23 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005, Chlopcik Ales wrote:

> 	Asi si budete myslet, ze jsem se uz (konecne :-) zblaznil, ale ..
>
> 	Snazim se vyvijet WEBove _aplikace_. Server je linuxovy (Apache, LDAP,
> ....). Nejak se ale nemuzu naucit QUANTA (dosud jsem pouzival HTMLkit
> :-), ... proste jsem na tech zatracenych (a zatracovanych :-) woknech
> prilis zavisly.
> 	Zacal jsem tedy uvazovat, ze na svuj notas (kde mam jak FC3, tak
> WinXPpro) pod TO nasadim VMware. Na jednom virt. pocitadle spustim FC3,
> na druhem WhoKnows, z Linuxu si primontuju (RearOnly :-) disk z woken,
> [...]

Mam stejnou konfiguraci a nejvetsim problemem je pamet, protoze je ji fakt
malo. Nicmene proc nepustit FC3 jako skutecny OS, v tom VMware. A jako
partisnu mu predhodte tu windozi, at nemusite znova instalovat winy, a
dale nejaky linuxovy adresar pripojte pres VMware tak, by jej windoze
videly jako sitovy disk, tam ukladejte sve soubory a apache v linuxu at
bezi nad tim. Pak si dovedu predstavit, ze pokud vmware pojede ve
fulscreenu a prohlizet stranky budete v IE v tech winech, tak to bude
provozovatelne. Ale na prepinani mezi VMware a aplikacemi v OS zapomente.
Bude to swapovat jak svinja.
 --

Z.K.