VMware a Linux

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Březen 31 18:33:08 CEST 2005

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> On Thu, 31 Mar 2005, Chlopcik Ales wrote:

<CUT />

> Mam stejnou konfiguraci a nejvetsim problemem je pamet, protoze je ji fakt
> malo. Nicmene proc nepustit FC3 jako skutecny OS, v tom VMware. A jako
> partisnu mu predhodte tu windozi, at nemusite znova instalovat winy, a
> dale nejaky linuxovy adresar pripojte pres VMware tak, by jej windoze
> videly jako sitovy disk, tam ukladejte sve soubory a apache v linuxu at
> bezi nad tim. Pak si dovedu predstavit, ze pokud vmware pojede ve
> fulscreenu a prohlizet stranky budete v IE v tech winech, tak to bude
> provozovatelne. Ale na prepinani mezi VMware a aplikacemi v OS zapomente.
> [...]

	OK. Pameti neni nikdy dost :-). Dokoupim pamet. Bude stacit gigo ?
	Jen pro jistotu (fakt si nedelam strandu). Ten VMware je VMware
Workstation 4.5 (za cca 200 USD) ?
	Nejakych 8 litru za pameti, 6 litru za VMware, no TO nam TO jaro pekne
zacina :-).

	Ales