USB zvukovka Maya EX5

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 31 16:41:30 CEST 2005

> Zdravim
> Testoval nekdo z vas nejakou USB zvukovku? Vim ze si ji tady nekdo
> stavel, ale  chtel bych nejakou tu kvalitu. Moc velkou nabidku jsem
> nenasel, vlastne jsem  nasel (v ramci mych financnich moznosti) jen
> Audiotrak Maya EX5   (http://www.audiotrak.net/mayaex5.htm) a i tu budu
> nakonec objednavat v  hudebninach.
> Proto bych rad vedel, ze to bude urcite fungovat v linuxu.
> Sestricka tehle zvukovky Maya EX (ma misto jack 3.5 cinch konektory) ma
> ve  specifikacich napsano: "USB Spec Ver1.1, USB Audio Class Spec
> [...]

Ja mam Maya EX a pod Linux v pohode jede. Pouzivam ji na DJing a
musim rict, ze nekdy cvaka (jitter), pricemz je to zpusobeno
absolutni nepripravenosti Linuxu na tyhle aplikace. RT patch to moc
nespravil :-( Na bezne pousteni audia/videa vsak vrele doporucuji. Vrele
vsak _nedoporucuji_ Creative Extigy, je to desny crap. Pokud nekoho zajima
proc: http://zdeeck.borg.cz/linuxhw/soundcards.phtml)

S pozdravem

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----