USB zvukovka Maya EX5

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 00:09:22 CEST 2005

Dne st 30. března 2005 22:28 Ctirad Fertr napsal(a):

> Dobře, ale k čemu to chcete používat ? Poslech hudby, filmy v multikanálu
> nebo i k nahrávání ?
Hlavne poslech hudby a filmu.

> Každopádně za stejné peníze dostanete PCI kartu s nejméně o třídu lepšími
> parametry, to mi věřte.

Jakou například? Bude plně chodit pod linuxem? S Audigy 2 jsou same problemy a
jinak jsem skoro nic nenasel, mozna tak MAYA 5.1.
Rovnez mi prijde na Maya EX5 sympaticky specialni vystup na sluchatka, kam si
ta zvukovka sama smicha 5.1 zvuk. Sluchatka pouzivam dost a na tech pci
zvukovkach tohle nevidim.
Jeste se budu muset poradit se bratrancem, ktery uz nejake to CD natocil, tady
jsem se spis chtel dozvedet jestli to pobezi v linuxu.
--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz