Jak nahrát .so knihovnu a jak vlastně funguje?

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pondělí Květen 2 09:18:01 CEST 2005

On Sunday 01 May 2005 10:30, Pavel Kankovsky wrote:

> Mozna by bylo lepsi, kdybyste se sveril s presnym znenim chyboveho
> hlaseni.

Mozno by bolo podstatne uzitocnejsie zacat to ako novy thread s inym
subjectom, pretoze pokracovanim tohoto threadu stracate moznost odpovedi od
ludi, ktory tento thread necitaju/ignoruju. A mozno rovno zacat aj otazkou s
spominanym chybovym hlasenim.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky