Jak nahrát .so knihovnu a jak vlastně funguje? - vyřešeno

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Květen 6 00:07:25 CEST 2005

Děkuji za moc pěkný úvod do problematiky .so knihoven, atd.. Naštěstí se
problém podařilo vyřešit, viz.: Re: Podařilo se Vám rozchodit Microtek
ScanMaker 3600? - vyřešeno

Petr Novák
n_petr na seznam.cz