Bootovani z USB flash disku

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Květen 3 01:53:44 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, Zdenek Janis wrote:

> V zasade nejsem proti, jen bych potreboval nakopnout (poradne), jak na to?!
> Mel jsem totiz pocit, ze kernel z distribuce (insalace) to pres initrd
> dela se stejnym panickym vysledkem :-(

Pokud je zavaděč schopný z té potvory natáhnout kernel, tak téměř jistě
zvládne i kernel + image init ramdisku. Tento image pravděpodobně kernel
zvládne namontovat, v tom okamžiku je úplně jedno, z jakého zařízení se
vzal. No a v tu chvíli máte nabootovaný běžící systém. Pak už by mělo být
poměrně přímočaré natáhnout těch pár modulů a udělat pivot_root()

Pokud se snažíte init ramdisk použít a kernel vám panikaří, tak to nejspíš
znamená, že se ramdisk nenačetl, nebo v něm jsou nějaká divná data, nebo
kernel neví, že ho má připojit.

Bez podrobností vás nebude snadné pořádně nakopat.

-- Honza Houštěk