Aktualizace casu pres NTP

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 3 09:02:38 CEST 2005

Dd,

On Mon, May 02, 2005 at 08:51:06PM +0200, AntiTrust2 (gmail) wrote:

> Bolo by dobre uviest dstribuciu.
> if [ $distro==Debian ]; then
> dpkg --reconfigure time tzconfig
> ALEBO
> tzconfig
> vim /etc/tzconfig (ci cosi podobne, nie som na konzole)
>
> fi :)

ale kdepak, spatne... Jak uz tady psal kdosi prede mnou:

vi /etc/defaults/rcS

tzconfig nastavuje casovou zonu pro Linux, ne ulozeni casu
v BIOS-u. To by ti potom napr. davalo spatny cas do mailu, maily
by ti mohly prijit z budoucnosti apod. Proste by sis porusil
casoprostorove pole reality a kdo vi, co by z toho vzniklo :-)))

> --
> AT aka antitrust2-AT-gmail.com

Zdravi
Honza Marek