Aktualizace casu pres NTP

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Úterý Květen 3 15:23:46 CEST 2005

Díky za odpovědi, ale není to řešení mého problému. Zdá se, že celé PC asi
pracuje s časem UTC. Když v KDE nastavim zobrazovat lokální čas, ukáže
správný, ale když Evropa/Praha, tak to o 2 hodiny posune. A hwclock hlásí
UTC a přitom je v BIOSu CET.
Nějak to nechápu?!
Prostě situace je následující.
1) V BIOSu mám CET
2) linux myslí, že je tak UTC
3) KDE bere BIOS jako UTC a pro zónu Evropa/Praha mi posune hodiny.
4) Já chci v BIOSu CET (Evropa/Praha) a chci aby to bral jako CET a zároveň
i jako lokální čas. Nechci pracovat s UTC.

Jinak, distribuce je Slackware. Takže všechny ty tipy na úpravu konfigurace
jsou mi na nic.

Díky

Jakub