Asynchronni komunikace

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Úterý Květen 3 16:39:00 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Ruzne urovne abstrakce IPC - co treba shared memory?

No, ja timhle dotazem v podstate resim svou lenost (a samozrejme i nizsi
schopnosti takove veci napsat dobre a efektivne). Tudiz me zajima spise
konkretni implementace reseni vyse zmineneho problemu nez teorie jeho
reseni jako takova :-))

Mam dojem, ze jsem kdysi videl podobnou vec (FIFO buffer) jako modul
jadra, ale nejak to nemuzu najit.. anebo se treba pletu.

Dik,
Jirka