Asynchronni komunikace

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Květen 3 16:48:51 CEST 2005

Jiri Kulhan <mailto:jiri na kulhan.cz> wrote:
> Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> Mam dojem, ze jsem kdysi videl podobnou vec (FIFO buffer) jako modul
> jadra, ale nejak to nemuzu najit.. anebo se treba pletu.

	Každý mohutneji komunikujici systém - Apache, Squid, Tomcat,
PostgreSQL, MySQL (to mne napadlo v první vlne) to ma implementovano -
inspiraci mate prehrsel, Apache dokonce maximalne portabilne přes apxr ci
jak se to jmenuje (Apache portable function library), urcite najdete i
priklady vyuziti...