Bootovani z USB flash disku

Zdenek Janis Zdenek.Janis na brajan.cz
Úterý Květen 3 18:52:15 CEST 2005

Ehm, tak jeste jednou, psal jsem to o nekolik mailu drive.

Distribucni kerneli jadro, ktere se nainstalovalo, pouziva initrd, takze
predpokladam, ze tedy mechanizmus, ktery popisujete (a nejen vy).
Nicmene i presto je vysledek takovej, ze komplet vsechno nabootuje,
natahnou se prislusne moduly a provede se pokus o pripojeni usb flash
disku k sda. Jenze doba, nez se pripojeni provede je ponekud delsi a
jeste drive nez se tak stane, skonci kernel s hlaskou ze se mu nepovedlo
disk pripojit, protoze pripojeni probehne asi za 7s po kernel panic.
Z toho tedy plyne, ze mi standartni initrd nepomuze a zajima me, jak
muzu rekneme nejak rucne ovlivnovat co se bude a nebude dit pomoci
initrd?! A pujde tam nejak pozdrzet prani kernelu uz uz mit pripojeny
root? A nebo myslenka je uplne jina me unikajici :-))

PS: Tohle je cast v ktere tapu, takze mi odvazne ukazte spravnou cestu.

--
S pozdravem
                 Zdenek Janis