Asynchronni komunikace

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Středa Květen 4 09:38:25 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Každý mohutneji komunikujici systém - Apache, Squid, Tomcat,
> PostgreSQL, MySQL (to mne napadlo v první vlne) to ma implementovano -
> inspiraci mate prehrsel, Apache dokonce maximalne portabilne přes apxr ci
> jak se to jmenuje (Apache portable function library), urcite najdete i
> priklady vyuziti...

Ano, je to tam. Dekuji za tip, ale stale jeste to neni ono. Vzhledem k
tomu, ze (jak jiz bylo uvedeno vyse), ony procesy budou zcasti shell
scripty, zcasti pak jiny high-level jazyk, nehledam knihovny. Hledam
pokud mozno funkcni a overenou binarku, kterou muzeme do tech programu
pouzit jako drop-in interface. Az v pripade neuspechu dojde na vytvoreni
vlastniho reseni - a na vami uvedene knihovny.

Kazdopadne dekuji za podnety,

Jirka