rozeslani vice mailu

Martin mic na mymail.cz
Středa Květen 4 19:08:16 CEST 2005

tak vse se povedlo. postup jsem zvolil nasledujici:
v php jsem vytvoril skript, ktery dostane seznam prijemcu a dalsi udaje
pro vytvoreni mailu. seznam rozseka po 50 a pak vzdy vytvori mail, ktery
ma techto 50 prijemcu v bcc. mezi odeslanim kazdeho mailu pocka 10 vterin.

behem odesilani jsem koukal na mailserver, jak to zvlada a myslim, ze ho
to ani moc nezatizilo, takze urcite bylo mozne zkratit interval mezi
odeslanim jednotlivych mailu a pripadne i zvysit pocet prijemcu v bcc.

jinak v php jsem to delal proto, aby az bude potreba priste poslat zase
vetsi pocet mailu, aby to mohl uz udelat nekdo jiny, kdo se v tom
nevyzna, ale dokaze na webu vyplnit formular pro odeslani mailu  :)

kazdopadne vsem moc diky za prispevky a zkusenosti,
martin.