rozeslani vice mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Květen 4 23:08:21 CEST 2005

Martin wrote:
> zacal jsem psat skript, tak to snad zafunguje..., kazdopadne pokud nekdo
> dokazate rict, zda je lepsi poslat to mail po mailu ci jako jeden, viz.
> vyse, tak budu rad.

Nejsem si uplne jisty, ale pokud se daji vsichni prijemci do skryte kopie a
NEKOMU z nich to nelze dorucit (neplatna adresa, mailbox full atd.) tak se
vrati JEDNA hlaska od smtp serveru.
Kdyz se to posila jeden po druhem, tak se vrati tolik hlasek, kolika lidem
to neslo dorucit.
Navic si nejsem jisty, zda 6000 mailovych adres lze skutecne nacpat do
skryte kopie, jestli to nema nejaky limit.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz