rozeslani vice mailu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Květen 4 23:33:15 CEST 2005

On Wed, May 04, 2005 at 11:08:21PM +0200, Petr Vileta wrote:

> Nejsem si uplne jisty, ale pokud se daji vsichni prijemci do skryte kopie a
> NEKOMU z nich to nelze dorucit (neplatna adresa, mailbox full atd.) tak se
> vrati JEDNA hlaska od smtp serveru.
> Kdyz se to posila jeden po druhem, tak se vrati tolik hlasek, kolika lidem
> to neslo dorucit.
> Navic si nejsem jisty, zda 6000 mailovych adres lze skutecne nacpat do
> skryte kopie, jestli to nema nejaky limit.

Zalezi na okolnostech. Pokud rozesilate emaily studentum, nedorucitelne
nas nezajimaji. Student uvedl neplatnou adresu a nebo nenahlasil zmenu.
Dobre mu tak. Co bych delal, kdyby nefungovala adresa panda na hlupak.cz?
Domnivam se, ze mi nedali (umyslne?) v souboru nic jineho nez seznam
e-mailu.

-- Dalibor Straka