odeslani mailu

Jiri Slaby gep na wo.cz
Čtvrtek Květen 5 12:31:18 CEST 2005

Martin Kraus napsal(a):
> P.S. taky miluju radilky kteri napisou 20 radek RTFM misto aby napsali jednu
> radku pomoci. hlavne ze se jich vzdycky objevi tolik. na to cas maj:)
To je pravda, ale je tak tezky napsat do googlu
send mail linux
misto sem do diskuse?? Tady ty odpovedi jsou proto, aby priste sem
neprisel s podobnym kravskym dotazem a radsi zkusil nejdriv google a myslet.

G nasel 10 milionu odkazu a na prvnich mistech je dostatecne how to.

Dalsi vec je, ze je to intuitivni. Reknu si, chci poslat e-mail, jak to
asi pujde? Zkusme e-[Tab,Tab], tak ne, hm jak by to mohlo byt?? Co
takhle ma[Tab,Tab], hm to je vysledku :( a co mail[Tab,Tab]. Jo neco mi
to naslo, co to je? man mail a jsem tam... Zabere mi to [oba zpusoby]
nanejvys 15 vterin a nemusim otravovat lidi v diskusi.

--
js