odeslani mailu

Martin Urban anry na novapaka.com
Čtvrtek Květen 5 12:42:46 CEST 2005

Jiri Slaby napsal(a):

> To je pravda, ale je tak tezky napsat do googlu
> send mail linux
> misto sem do diskuse?? Tady ty odpovedi jsou proto, aby priste sem
> neprisel s podobnym kravskym dotazem a radsi zkusil nejdriv google a
> myslet.
>
> G nasel 10 milionu odkazu a na prvnich mistech je dostatecne how to.
>
> Dalsi vec je, ze je to intuitivni. Reknu si, chci poslat e-mail, jak to
> asi pujde? Zkusme e-[Tab,Tab], tak ne, hm jak by to mohlo byt?? Co
> takhle ma[Tab,Tab], hm to je vysledku :( a co mail[Tab,Tab]. Jo neco mi
> [...]

Taky zpusob, jenze ja jsem to potreboval narvat do scriptu a pres mail
se mi to nepovedlo. Neumim tam da text zpravy a kdyz spustim ten script
tak to chce telo zpravy a potom taky cc: a to nevim jak vosefovat.
man mail je fajn, ale tohle jsem tam nenasel (ma anglictina neni na
takove urovni - naskyta se odpoved tak co se s**u do Linuxu, ale ja
nechci M$ a anglictinu se behem 1h (to je mimichodem doba za jakou jsem
dostal dobrou odpoved) nedoucim).

Jinak dik.