odeslani mailu

martin hudec corwin na aeternal.net
Čtvrtek Květen 5 12:55:10 CEST 2005

Ahojte,

On Thu, May 05, 2005 at 12:42:46PM +0200 or thereabouts, Martin Urban wrote:

> Taky zpusob, jenze ja jsem to potreboval narvat do scriptu a pres mail
> se mi to nepovedlo. Neumim tam da text zpravy a kdyz spustim ten script
> tak to chce telo zpravy a potom taky cc: a to nevim jak vosefovat.
> man mail je fajn, ale tohle jsem tam nenasel (ma anglictina neni na
> takove urovni - naskyta se odpoved tak co se s**u do Linuxu, ale ja
> nechci M$ a anglictinu se behem 1h (to je mimichodem doba za jakou jsem
> dostal dobrou odpoved) nedoucim).

  Je toto nimranie sa v tom, aku uroven mala otazka a uzivatel, ktory ju
  polozil a aku uroven mali odpovede a uzivatelia, ktori ich dali, je to
  fakt NUTNE?? Minimalne mna to fakt, ze nebavi citat slohove prace,
  ktore su absolutne offtopic.

  Ospravedlnujem sa za trosku podrazdenejsi ton.

  	prajem pekny den,
	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"