samba PDC nahrada WinNT III

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 14:51:21 CEST 2005

On 5 May 2005 at 13:38, Honza Novacek wrote:
> administrator i Administrator mam v /etc/group ve skupine
> root. To nestaci? Mam zmenit UID v passwd? Muze mit vice
> uzivatelu stejne UID?

hmm, dobra otazka. z dokumentace lze vycist, ze

"Samba account that has root privileges on the Samba server must be
entered here"

viz.
http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/domain-member.html

a ze standardne se to resi mapovanim uzivatelu v smbusers

ja mam jako backend ldap a tam jsem proste nastavil uidNumber na 0,
(root je v passwd), ale pravdu mate ze by to mohlo pripadne zlobit,
minimalne nss by mohlo byt zmatene ... anyway praxe ukazuje ze to
funguje ;-)

P. Spalek

Pavel Spalek
paspa na seznam.cz