samba PDC nahrada WinNT III

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 15:25:43 CEST 2005

Jeste jsem chvilku pobrowsil, skutecne musi stanice pridavat user s
UID=0...

" Samba versions prior to 3.0.11 necessitated the use of a domain
administrator account that maps to the UNIX UID=0. The UNIX operating
system permits only the root  user to add user and group accounts..."

see:
http://us4.samba.org/samba/docs/man/Samba-Guide/happy.html#id2548472

jinak ten muj postup ze v ldapu muze byt dalsi user s uid=0 pochazi
ze starsi verze tehoz dokumentu (rikal jsem si ze neco takovyho bych
sam nevymyslel ;-) v tehle posledni verzi maji dokonce jednoho roota
v passwd a jednoho v ldapu.

P. Spalek

On 5 May 2005 at 13:38, Honza Novacek wrote:

> administrator i Administrator mam v /etc/group ve skupine root.
> To nestaci? Mam zmenit UID v passwd? Muze mit vice uzivatelu
> stejne UID?

Pavel Spalek
paspa na seznam.cz